Çok normal, benimde ilk hafta sivilceler artınca sınıftaki arkadaşlarım bırak ilacı demişlerdi ama doktorda normal demişti. Kesinlikle bırakma, ne kadar kötü olursa olsun, sonra bir anda kesilecek ve hiç bir şey kalmayacak yüzünde.
Çok teşekkür ederim, yorumun ve desteğin için de ayrı teşekkür ederim.