Zoratenin diye bir ilaç kullanıyorum 1 haftadır, yüzümde şu an sivilce çıkartmaya başladı ama doktor 6 aya kadar cildimde hiçbir türlü sıkıntının kalmayacağını söyledi. Ergenlik dönemimde hiçbir türlü sivilce sorunu yaşamamama rağmen yüzümde şu an lekeler var ve aktif olarak mutlaka bir sivilce çıkıyor. Roacuttan(ismini yanlış yazmış olabilirim) ya da onun emsali olan Zeratenin ilacını kullanan çoğu insan 2-3 ayda işin çözüldüğünü söylüyor ama bazı insanlarda daha çok kötü olduğunu söylüyorlar. Ne yapacağımı bilemedim, sivilce sorunu yaşayan ve sorununu çözen birileri var mı? Sivilce sorununuzu nasıl çözdüğünüzü anlatırsanız çok memnun olurum, teşekkürler.