Sivilcelerinin geçmesine gerçekten çok sevindim, 1 hafta önce başladım zoratenin tedavisine şu an yüzümde sivilceler çıkmaya başladı o zaman bu normal bir durum öyle mi?
Çok normal, benimde ilk hafta sivilceler artınca sınıftaki arkadaşlarım bırak ilacı demişlerdi ama doktorda normal demişti. Kesinlikle bırakma, ne kadar kötü olursa olsun, sonra bir anda kesilecek ve hiç bir şey kalmayacak yüzünde.