Testim pozitif çıktı.
24
●440
- 16-12-2021, 10:01:19Bende koku kaybı yoktu yediğim herşeyin tadının kokusunun farkına varıyordum. Testim pozitifti. Normal grip nezle belirtisinin dışında birşey yoktu yine de test yaptırdım pozitif çıktı. Eve ilaç getirdiler. İnternette çevremde ilacı kullananlar kullanmayın daha kötü yapıyor diye duydum okudum. Gelen ekibe de sordum kullanmasam olur mu diye kullanmayabilirsiniz dedi. 4 5 gün içinde hiç birşeyim kalmadı ilaç dahi kullanmadım kendiliğinden geçti.ArmanHAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu arada iki kez aşı olmuştum. - 16-12-2021, 10:02:34Şuan izolasyonda 3 günüm.buddy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Koku, tat atma hafif sırt ağrısı dışında bir sorunum yok.
Bakalım süreç nasıl devam edecek - 16-12-2021, 10:03:56Geçmiş olsun daha önce aşı olduysanız hafif geçiyor bende öyle olduArmanHAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-12-2021, 21:41:33Üyeliği durduruldu4 5 ay oldu atlattığım Delta varyantına yakalanmıştım. İlaç kullanmadım çok sıkı beslendim çok sıvı tükettim hocam. İlaç olarak geceleri nurofen içip yatıyordum aşırı terletiyor bu ilaç birde beraberinde kan sulandırıcı kullandım 14 gün o kadar koku ve tat ama 1 buçuk ay sonra geldi
1. Doz ve 2. doz Biontech aşı olmuştum. - 21-12-2021, 16:53:41Dostlar bugün 8. günüm.
Filyasyon ekibinin verdiği ilacı kullanmadım.
Hiç aşı da olmamıştım ayrıca.
Bu süreçte hiç ağır geçirmedim.. tat ve koku orta derece olarak bugün geliyor daha.
C ve d vitamini tablet aldım.
Her gün sarımsak yuttum.. sabah 2-3 yumurtalı çeşitli olarak kahvaltımı düzenli yaptım.
Bu süreçte protein ağırlıklı beslendim.
Adaçayı içtim.
10. gün olup teste gitmeyi bekliyorum..