ArmanHAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sevgili dostlar merhaba,
akşam arkadaşların ısrarı üzerine test yaptırdım.
Gözlerimi yukarı kaldırınca ağrı var idi.
Gözlerde yanma, kusamama, kalın giyinmeme rağmen üşüme.. sonrasında koku almam gitti ve sonrasında da tat. Hafif sırt ağrım var.

Ekiplerimiz en kısa sürede gelecektir diye mesaj geldi.
2 günde bir kor aspirin kullanıyorum.
Birkaç günlük bir olay bu.
Geçiren arkadaşlardan tavsiye bekliyorum.
Bende koku kaybı yoktu yediğim herşeyin tadının kokusunun farkına varıyordum. Testim pozitifti. Normal grip nezle belirtisinin dışında birşey yoktu yine de test yaptırdım pozitif çıktı. Eve ilaç getirdiler. İnternette çevremde ilacı kullananlar kullanmayın daha kötü yapıyor diye duydum okudum. Gelen ekibe de sordum kullanmasam olur mu diye kullanmayabilirsiniz dedi. 4 5 gün içinde hiç birşeyim kalmadı ilaç dahi kullanmadım kendiliğinden geçti.

Bu arada iki kez aşı olmuştum.