akşam arkadaşların ısrarı üzerine test yaptırdım.
Gözlerimi yukarı kaldırınca ağrı var idi.
Gözlerde yanma, kusamama, kalın giyinmeme rağmen üşüme.. sonrasında koku almam gitti ve sonrasında da tat. Hafif sırt ağrım var.
Ekiplerimiz en kısa sürede gelecektir diye mesaj geldi.
2 günde bir kor aspirin kullanıyorum.
Birkaç günlük bir olay bu.
Geçiren arkadaşlardan tavsiye bekliyorum.
21.12.2021 güncelleme:
Dostlar bugün 8. günüm.
Filyasyon ekibinin verdiği ilacı kullanmadım.
Hiç aşı da olmamıştım ayrıca.
Bu süreçte hiç ağır geçirmedim.. tat ve koku orta derece olarak bugün geliyor daha.
C ve d vitamini tablet aldım.
Her gün sarımsak yuttum.. sabah 2-3 yumurtalı çeşitli olarak kahvaltımı düzenli yaptım.
Bu süreçte protein ağırlıklı beslendim.
Adaçayı içtim.
10. gün olup teste gitmeyi bekliyorum..