Testim pozitif çıktı.
24
●440
- 15-12-2021, 07:44:43Geçmiş olsun hocam.. Bazı ilaçlara dikkat kalbinize dokunabilir.. Bol bol pozitif düşünmeyi, meyve tüketmeyi, sıcak kalmayı ve en önemlisi bence mental sağlığınızı diri tutun. Ben hep telkinleyerek atlattım ve ilaç hiç kullanmadım. En kısa zamanda iyileşmenizi temenni ediyorum. Yapabileceğimiz bir şey varsa her zaman ulaşın. Biz olamasak da sayfalarım aracılığı ile bulunduğunuz yerden mutlaka birilerini size ulaştırabiliriz ihtiyacınız dahilinde.. 🙏🏻
- 15-12-2021, 07:51:19bendede iç bulantısı kafayı yukarı kaldıramama gibi şikayetler var. Bu yeni varyant mı acaba ?
- 15-12-2021, 07:54:25Hiç aşı yaptırmadım.globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-12-2021, 08:14:422 kez atlattım koronayı. Coraspin ben de 2 güne bir akşam üstü içtim. Bunun yanı sıra günde 4 litreye yakın su içtim (105 kiloydum) siz daha az içebilirsiniz kilonuza göre veya daha fazla. Çorba-su olarak takıldım ben 20 gün. Doktorların versiği ilacı eksisksi kullandım yan etkileri olmasına rağmen, aşı olmadım ama ben. Bu süreçte 105 kilodan 97 kiloya düşmüştüm.
- 15-12-2021, 08:47:04Geçmiş olsun ben de dün test yaptırdım negatif çıktı ateş ve kusma vardı 2 gün üşüttüm herhalde