• 15-12-2021, 07:40:39
    #10
    durum aynı test için ilk gittiğimde çok az kişi varken en son gittiğimde çok kalabalıktı sanırım patlak verdi tamamen hastalık artık
  • 15-12-2021, 07:43:52
    #11
    Bol bol su, meyve/sebze tüketin. İştahınız kesilse dahi zorla yemeye çalışın hocam.
    Çok geçmiş olsun.
  • 15-12-2021, 07:44:43
    #12
    Geçmiş olsun hocam.. Bazı ilaçlara dikkat kalbinize dokunabilir.. Bol bol pozitif düşünmeyi, meyve tüketmeyi, sıcak kalmayı ve en önemlisi bence mental sağlığınızı diri tutun. Ben hep telkinleyerek atlattım ve ilaç hiç kullanmadım. En kısa zamanda iyileşmenizi temenni ediyorum. Yapabileceğimiz bir şey varsa her zaman ulaşın. Biz olamasak da sayfalarım aracılığı ile bulunduğunuz yerden mutlaka birilerini size ulaştırabiliriz ihtiyacınız dahilinde.. 🙏🏻
  • 15-12-2021, 07:51:19
    #13
    bendede iç bulantısı kafayı yukarı kaldıramama gibi şikayetler var. Bu yeni varyant mı acaba ?
  • 15-12-2021, 07:54:25
    #14
    globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun. Aşı var mıydı?
    Hiç aşı yaptırmadım.
  • 15-12-2021, 08:14:42
    #15
    2 kez atlattım koronayı. Coraspin ben de 2 güne bir akşam üstü içtim. Bunun yanı sıra günde 4 litreye yakın su içtim (105 kiloydum) siz daha az içebilirsiniz kilonuza göre veya daha fazla. Çorba-su olarak takıldım ben 20 gün. Doktorların versiği ilacı eksisksi kullandım yan etkileri olmasına rağmen, aşı olmadım ama ben. Bu süreçte 105 kilodan 97 kiloya düşmüştüm.
  • 15-12-2021, 08:47:04
    #16
    Geçmiş olsun ben de dün test yaptırdım negatif çıktı ateş ve kusma vardı 2 gün üşüttüm herhalde
  • 15-12-2021, 09:03:01
    #17
    Geçmiş olsun. Acil şifalar dilerim.
  • 15-12-2021, 11:20:43
    #18
    Geçmiş olsun tez zamanda iyileşirsiniz umarım.