Geçmiş olsun hocam.. Bazı ilaçlara dikkat kalbinize dokunabilir.. Bol bol pozitif düşünmeyi, meyve tüketmeyi, sıcak kalmayı ve en önemlisi bence mental sağlığınızı diri tutun. Ben hep telkinleyerek atlattım ve ilaç hiç kullanmadım. En kısa zamanda iyileşmenizi temenni ediyorum. Yapabileceğimiz bir şey varsa her zaman ulaşın. Biz olamasak da sayfalarım aracılığı ile bulunduğunuz yerden mutlaka birilerini size ulaştırabiliriz ihtiyacınız dahilinde.. 🙏🏻