• 16-12-2021, 05:47:21
    #19
    C ve D vitamini alın, bol sıvı tüketin.
  • 16-12-2021, 10:01:19
    #20
    ArmanHAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sevgili dostlar merhaba,
    akşam arkadaşların ısrarı üzerine test yaptırdım.
    Gözlerimi yukarı kaldırınca ağrı var idi.
    Gözlerde yanma, kusamama, kalın giyinmeme rağmen üşüme.. sonrasında koku almam gitti ve sonrasında da tat. Hafif sırt ağrım var.

    Ekiplerimiz en kısa sürede gelecektir diye mesaj geldi.
    2 günde bir kor aspirin kullanıyorum.
    Birkaç günlük bir olay bu.
    Geçiren arkadaşlardan tavsiye bekliyorum.
    Bende koku kaybı yoktu yediğim herşeyin tadının kokusunun farkına varıyordum. Testim pozitifti. Normal grip nezle belirtisinin dışında birşey yoktu yine de test yaptırdım pozitif çıktı. Eve ilaç getirdiler. İnternette çevremde ilacı kullananlar kullanmayın daha kötü yapıyor diye duydum okudum. Gelen ekibe de sordum kullanmasam olur mu diye kullanmayabilirsiniz dedi. 4 5 gün içinde hiç birşeyim kalmadı ilaç dahi kullanmadım kendiliğinden geçti.

    Bu arada iki kez aşı olmuştum.
  • 16-12-2021, 10:02:34
    #21
    buddy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende koku kaybı yoktu yediğim herşeyin tadının kokusunun farkına varıyordum. Testim pozitifti. Normal grip nezle belirtisinin dışında birşey yoktu yine de test yaptırdım pozitif çıktı. Eve ilaç getirdiler. İnternette çevremde ilacı kullananlar kullanmayın daha kötü yapıyor diye duydum okudum. Gelen ekibe de sordum kullanmasam olur mu diye kullanmayabilirsiniz dedi. 4 5 gün içinde hiç birşeyim kalmadı ilaç dahi kullanmadım kendiliğinden geçti.
    Şuan izolasyonda 3 günüm.
    Koku, tat atma hafif sırt ağrısı dışında bir sorunum yok.
    Bakalım süreç nasıl devam edecek
  • 16-12-2021, 10:03:56
    #22
    ArmanHAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan izolasyonda 3 günüm.
    Koku, tat atma hafif sırt ağrısı dışında bir sorunum yok.
    Bakalım süreç nasıl devam edecek
    Geçmiş olsun daha önce aşı olduysanız hafif geçiyor bende öyle oldu
  • 16-12-2021, 10:38:26
    #23
    buddy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun daha önce aşı olduysanız hafif geçiyor bende öyle oldu
    Aşı hiç olmadım
  • 16-12-2021, 21:41:33
    #24
    Üyeliği durduruldu
    4 5 ay oldu atlattığım Delta varyantına yakalanmıştım. İlaç kullanmadım çok sıkı beslendim çok sıvı tükettim hocam. İlaç olarak geceleri nurofen içip yatıyordum aşırı terletiyor bu ilaç birde beraberinde kan sulandırıcı kullandım 14 gün o kadar koku ve tat ama 1 buçuk ay sonra geldi
    1. Doz ve 2. doz Biontech aşı olmuştum.
  • 21-12-2021, 16:53:41
    #25
    Dostlar bugün 8. günüm.
    Filyasyon ekibinin verdiği ilacı kullanmadım.
    Hiç aşı da olmamıştım ayrıca.
    Bu süreçte hiç ağır geçirmedim.. tat ve koku orta derece olarak bugün geliyor daha.
    C ve d vitamini tablet aldım.
    Her gün sarımsak yuttum.. sabah 2-3 yumurtalı çeşitli olarak kahvaltımı düzenli yaptım.
    Bu süreçte protein ağırlıklı beslendim.
    Adaçayı içtim.
    10. gün olup teste gitmeyi bekliyorum..