buddy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende koku kaybı yoktu yediğim herşeyin tadının kokusunun farkına varıyordum. Testim pozitifti. Normal grip nezle belirtisinin dışında birşey yoktu yine de test yaptırdım pozitif çıktı. Eve ilaç getirdiler. İnternette çevremde ilacı kullananlar kullanmayın daha kötü yapıyor diye duydum okudum. Gelen ekibe de sordum kullanmasam olur mu diye kullanmayabilirsiniz dedi. 4 5 gün içinde hiç birşeyim kalmadı ilaç dahi kullanmadım kendiliğinden geçti.
Şuan izolasyonda 3 günüm.
Koku, tat atma hafif sırt ağrısı dışında bir sorunum yok.
Bakalım süreç nasıl devam edecek