Dostlar bugün 8. günüm.
Filyasyon ekibinin verdiği ilacı kullanmadım.
Hiç aşı da olmamıştım ayrıca.
Bu süreçte hiç ağır geçirmedim.. tat ve koku orta derece olarak bugün geliyor daha.
C ve d vitamini tablet aldım.
Her gün sarımsak yuttum.. sabah 2-3 yumurtalı çeşitli olarak kahvaltımı düzenli yaptım.
Bu süreçte protein ağırlıklı beslendim.
Adaçayı içtim.
10. gün olup teste gitmeyi bekliyorum..