2 kez atlattım koronayı. Coraspin ben de 2 güne bir akşam üstü içtim. Bunun yanı sıra günde 4 litreye yakın su içtim (105 kiloydum) siz daha az içebilirsiniz kilonuza göre veya daha fazla. Çorba-su olarak takıldım ben 20 gün. Doktorların versiği ilacı eksisksi kullandım yan etkileri olmasına rağmen, aşı olmadım ama ben. Bu süreçte 105 kilodan 97 kiloya düşmüştüm.