Yakın zamanda öksürük başlayacaktır hocam, ballı tarçın zecefilli karabiberli bir karışım yapıp yiyordum rahatlatıyordu, ılık şeyler için tüketim hafif serin bile olmasın. Ben çok ter attım ateşim yokken. Portakal greyfurt limon suyu tükettim. Mandalina yedim. Vitamin takviyesi ara ara abartmadan aldım. Baş ağrıma ateş durumunda parol kullandım. Sıcak tuttum kendimi. İyi olunca düzeldim sanıp normale dönmeyin hemen eski halini alıyor iyi oldugunuzda beslenmeye odaklanıp yine dinlenin. Bazen bir iyi oldum dersiniz akabinde kötü hissedersiniz.
Aklıma gelenler bunlar geçmiş olsun hocam. Virüs oldugu için ara ara bulunduğunuz ortamdaki eşyalarını değiştirip yıkamanızı öneririm.