• 15-12-2021, 06:47:34
    #1
    Sevgili dostlar merhaba,
    akşam arkadaşların ısrarı üzerine test yaptırdım.
    Gözlerimi yukarı kaldırınca ağrı var idi.
    Gözlerde yanma, kusamama, kalın giyinmeme rağmen üşüme.. sonrasında koku almam gitti ve sonrasında da tat. Hafif sırt ağrım var.

    Ekiplerimiz en kısa sürede gelecektir diye mesaj geldi.
    2 günde bir kor aspirin kullanıyorum.
    Birkaç günlük bir olay bu.
    Geçiren arkadaşlardan tavsiye bekliyorum.

    21.12.2021 güncelleme:

    Dostlar bugün 8. günüm.
    Filyasyon ekibinin verdiği ilacı kullanmadım.
    Hiç aşı da olmamıştım ayrıca.
    Bu süreçte hiç ağır geçirmedim.. tat ve koku orta derece olarak bugün geliyor daha.
    C ve d vitamini tablet aldım.
    Her gün sarımsak yuttum.. sabah 2-3 yumurtalı çeşitli olarak kahvaltımı düzenli yaptım.
    Bu süreçte protein ağırlıklı beslendim.
    Adaçayı içtim.
    10. gün olup teste gitmeyi bekliyorum..
  • 15-12-2021, 06:48:07
    #2
    Geçmiş olsun hocam
  • 15-12-2021, 06:49:55
    #3
    Geçmiş olsun tez zamanda iyileşmeniz dileğiyle hocam
  • 15-12-2021, 06:52:40
    #4
    Geçmiş olsun hocam.
  • 15-12-2021, 06:53:01
    #5
    Geçmiş olsun hocam.
  • 15-12-2021, 06:55:04
    #6
    Yakın zamanda öksürük başlayacaktır hocam, ballı tarçın zecefilli karabiberli bir karışım yapıp yiyordum rahatlatıyordu, ılık şeyler için tüketim hafif serin bile olmasın. Ben çok ter attım ateşim yokken. Portakal greyfurt limon suyu tükettim. Mandalina yedim. Vitamin takviyesi ara ara abartmadan aldım. Baş ağrıma ateş durumunda parol kullandım. Sıcak tuttum kendimi. İyi olunca düzeldim sanıp normale dönmeyin hemen eski halini alıyor iyi oldugunuzda beslenmeye odaklanıp yine dinlenin. Bazen bir iyi oldum dersiniz akabinde kötü hissedersiniz.
    Aklıma gelenler bunlar geçmiş olsun hocam. Virüs oldugu için ara ara bulunduğunuz ortamdaki eşyalarını değiştirip yıkamanızı öneririm.
  • 15-12-2021, 07:07:52
    #7
    Geçmiş olsun.
  • 15-12-2021, 07:18:46
    #8
    Bol bol su tüketin d/c vitamin takviyesi alın hocam geçmiş olsun.
  • 15-12-2021, 07:39:49
    #9
    Geçmiş olsun. Aşı var mıydı?