Merhabalar,
Boksa başlamayı düşünüyorum ancak lise son sınıf öğrencisiyim yani sınava hazırlanıyorum. Boksa başlamam durumunda haftanın kaç günü kaç saat salona gitmem gerektiğini ve evde de antrenmana devam edip etmemem gerektiğini merak ediyorum. Bunun dışında sizce okul ile beraber götürülemeyecek kadar ağır mı olur?
Boksa Haftada kaç gün gitmem gerekecek?
12
●101
- 09-12-2021, 21:33:07
- 09-12-2021, 21:39:25Evde verimli olmaz okul ile beraber götürülür hatta daha dinç olursun. Haftada 3 gün p.tesi-çarşamba-cuma günleri yapmakta fayda var fakat ben haftanın her günü idman atmaktayım. Profesyonelliğine göre değişir
- 09-12-2021, 21:43:03haftada 3 veya 4 yeteceğini düşünüyorum eğer profesyonel düşünmüyosanız. ağırlık varsa, kendi belirlediğin bi programa göre ağırlığa da girebilirsin.
ki iyi bir boks salonu ise eğer ve profesyonelde değilseniz, haftada 4den fazla antremanı kaldırmanız zor olucaktır - 09-12-2021, 21:43:44Hocam evde derken salona gitmediğim günlerde birde evde devam etmek anlamında dedim, yani bir kum torbası alıp eve asıp evde de ekstra çalışmak manasında. Yorumunuz için teşekkürler gerçekten herhangi bir dövüş sanatına başlamak istiyorum. Kötü sebepler ile değil de kendimi koruma amacı ile, ayrıca spor olarak yapıp kendimi zinde tutmak için.philosopher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-12-2021, 21:44:41Evet anladım evde gitmediğin günlerde yapmak adına bende verimsiz olacağını söyledimDeniz_Baran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
başlayacaksan kickboks'tan ziyade muaythai önerimdir.
- 09-12-2021, 21:45:41Kickboks'u düşünmedim henüz hocam aklımda normal boks var şuan.philosopher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-12-2021, 21:48:36Genelde sıralama ilk başlayanlar için şöyle olur: boks isteği > kickboks > diğer dövüş sanatları. Boksta verimli olursun kendini savunma açısından elbette fakat kickboksun verdiği özgüven bir farklı mesela ben ve sen spaning antrenman atık varsayalım benim artım tekmeler ile sana daha uzaktan hamleler yaparak hem kendimi savunmak hemde seni engellemek ve darbe vermek açısından daha alternatif olacaktır. Aynı zamanda tekme kadar yumrukta işlevli ise spaning kazananı ben olurum (kapasite ve çalışmaya bağımsız konuşuyorum, aksi takdirde gerçek anlamda sağlam teknik ve kombin çıkışı yaparsan rakibi tek hamlede dahi nakavt edebilirsin.)Deniz_Baran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-12-2021, 22:21:18Hocam peki sokakta herhangi bir kendini savunma durumunda hangisi daha verimli olur? Sanatlar arası kurallı bir müsabakadan bahsetmediğimiz bir durumda mesela.philosopher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-12-2021, 22:30:58Muaythai biraz fazla sert olacağından kontrolsüz bir şekilde karşı tarafı öldürme ihtimalin bile doğabilir ki bu boks ve kickboks içinde geçerli olacaktır. Anlatabilmişimdir umarım.Deniz_Baran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle