Merhabalar,

Boksa başlamayı düşünüyorum ancak lise son sınıf öğrencisiyim yani sınava hazırlanıyorum. Boksa başlamam durumunda haftanın kaç günü kaç saat salona gitmem gerektiğini ve evde de antrenmana devam edip etmemem gerektiğini merak ediyorum. Bunun dışında sizce okul ile beraber götürülemeyecek kadar ağır mı olur?