Deniz_Baran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam evde derken salona gitmediğim günlerde birde evde devam etmek anlamında dedim, yani bir kum torbası alıp eve asıp evde de ekstra çalışmak manasında. Yorumunuz için teşekkürler gerçekten herhangi bir dövüş sanatına başlamak istiyorum. Kötü sebepler ile değil de kendimi koruma amacı ile, ayrıca spor olarak yapıp kendimi zinde tutmak için.
Evet anladım evde gitmediğin günlerde yapmak adına bende verimsiz olacağını söyledim başlayacaksan kickboks'tan ziyade muaythai önerimdir.