philosopher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evde verimli olmaz okul ile beraber götürülür hatta daha dinç olursun. Haftada 3 gün p.tesi-çarşamba-cuma günleri yapmakta fayda var fakat ben haftanın her günü idman atmaktayım. Profesyonelliğine göre değişir
Hocam evde derken salona gitmediğim günlerde birde evde devam etmek anlamında dedim, yani bir kum torbası alıp eve asıp evde de ekstra çalışmak manasında. Yorumunuz için teşekkürler gerçekten herhangi bir dövüş sanatına başlamak istiyorum. Kötü sebepler ile değil de kendimi koruma amacı ile, ayrıca spor olarak yapıp kendimi zinde tutmak için.