Evde verimli olmaz okul ile beraber götürülür hatta daha dinç olursun. Haftada 3 gün p.tesi-çarşamba-cuma günleri yapmakta fayda var fakat ben haftanın her günü idman atmaktayım. Profesyonelliğine göre değişir