Lise stajını köle gibi yapmak!
32
●567
- 21-11-2021, 23:00:48Hocalarım merhaba lise stajı yapıyorum. Çay getir , bulaşıkları yıka , paspas at vb. Adamlar keyfi işlerini de bana yaptırıyor. Tamam eyvallah bölümümle ilgili şeylerde yapıyorum. 3 ay geçti staja başlayalı sanki zaman geçmiyor gibi. Virüs zamanında 2 sene sanki 1 ay gibi geçip gitti. Sizinde böyle staj anınız var mı ? İnsanın zoruna gidiyor. Yaş 17
- 21-11-2021, 23:03:29Yüz verdiğinden dolayı, tamam saygısızlık yap demiyorum, bende staj yaptım, fakat şefim ile dost gibi maç izlemeye gittik, dost kaldık diyelim, seviyeyi sen belirlersin, qyakcı olarak kendin belirlemişsin, kimse sana ilk geldiğinde çayı demle veya cay getir diyemez. Veya diyebilir 😁
- 21-11-2021, 23:03:37Üyeliği durdurulduMakine stajı yaptım ben de dostum ama notlarını maalesef oradaki çalışan usta, mühendis vs. belirliyor o yüzden dişini sık ve stajını yapmaya devam et, aynılarını ben de yaşadım Makine Mezunuyum lise stajımı 2019 yılında 9 ay boyunca kimin ne olduğu belirsiz bir fabrikada yaptım, çok zordu, çok pis insanlar da vardı ama geçti, hayatı öğreniyormuşsun gibi düşün, orada kalıcı değilsin. Staj defteri notlarını onlar belirlediği için sakin kalmaya çalış.Rademancy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-11-2021, 23:03:42Keşke bende öyle yapsaydım abi. İş işten geçti. Keşke demenin bı faydası yokmacrex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-11-2021, 23:04:58Zama geçirmek için hobi edineyim diyorum abi ne yapsam olmuyor. Balık merakım var şöyle bı karara vardım. Düzenli olarak her hafta balığa çıkmayı planlıyorumbersanbicer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-11-2021, 23:07:31Üyeliği durdurulduOlabilir hocam kafanız dağılır, ama size tavsiye oradaki olaylardan zevk almaya bakın, çay getir dediklerinde kendinize de çay koyun vs. vs. Ben mesela hep kahve almaya giderdim, kendime de alırdım, makara sohbet, sularına gittim notlarım 100 girildi onur belgesi aldım ama hepsine de içten içe gıcık oluyordum staj bitince hepsini engelledim her yerden, Makine mezunları bilir bizim bölüm çok zordur, makine yağını yenile, aliminyumla, kalitesiz talaşı ayır çuvala koy, çok pis amelelik yaptım 9 ay ama özlemedim değil, oradaki abiler sana çok şey katar emin ol.Rademancy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-11-2021, 23:08:50Abi sağolsunlar hepsi çok iyi insanlar ama gidesim gelmiyor. Her dediğini yapıyorum. Dediğin gibi. Staj bittiği gün 1 saniye durmam o derecebersanbicer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-11-2021, 23:13:26Üyeliği durdurulduGeçicek hocam ve emin olun o ortamı bile özleyeceksiniz, ben de nefret ede ede yapmıştım stajımı, en azından oradaki ortamı görünce benim yerimin orası olmadığını anladım ve kendimi internet işlerine daha çok verdim azmim arttı. Siz de öyle düşünün, bir sınavdasınız, çer çöp işte yaptırsalar bile aslında sana çok şey katıyor, ileride çok zor işlerde dahi deneyimli oluyorsunuz, insanları çözmüş oluyorsunuz vs. bundan emin ol dostum, ortama ayak uydur eğlenmene bak derim ben, ben hem çer çöp işleri yapardım, hem de makara yapardım o şekilde geçtiRademancy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle