Rademancy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zama geçirmek için hobi edineyim diyorum abi ne yapsam olmuyor. Balık merakım var şöyle bı karara vardım. Düzenli olarak her hafta balığa çıkmayı planlıyorum
Olabilir hocam kafanız dağılır, ama size tavsiye oradaki olaylardan zevk almaya bakın, çay getir dediklerinde kendinize de çay koyun vs. vs. Ben mesela hep kahve almaya giderdim, kendime de alırdım, makara sohbet, sularına gittim notlarım 100 girildi onur belgesi aldım ama hepsine de içten içe gıcık oluyordum staj bitince hepsini engelledim her yerden, Makine mezunları bilir bizim bölüm çok zordur, makine yağını yenile, aliminyumla, kalitesiz talaşı ayır çuvala koy, çok pis amelelik yaptım 9 ay ama özlemedim değil, oradaki abiler sana çok şey katar emin ol.