Hocalarım merhaba lise stajı yapıyorum. Çay getir , bulaşıkları yıka , paspas at vb. Adamlar keyfi işlerini de bana yaptırıyor. Tamam eyvallah bölümümle ilgili şeylerde yapıyorum. 3 ay geçti staja başlayalı sanki zaman geçmiyor gibi. Virüs zamanında 2 sene sanki 1 ay gibi geçip gitti. Sizinde böyle staj anınız var mı ? İnsanın zoruna gidiyor. Yaş 17
Makine stajı yaptım ben de dostum ama notlarını maalesef oradaki çalışan usta, mühendis vs. belirliyor o yüzden dişini sık ve stajını yapmaya devam et, aynılarını ben de yaşadım Makine Mezunuyum lise stajımı 2019 yılında 9 ay boyunca kimin ne olduğu belirsiz bir fabrikada yaptım, çok zordu, çok pis insanlar da vardı ama geçti, hayatı öğreniyormuşsun gibi düşün, orada kalıcı değilsin. Staj defteri notlarını onlar belirlediği için sakin kalmaya çalış.