Yüz verdiğinden dolayı, tamam saygısızlık yap demiyorum, bende staj yaptım, fakat şefim ile dost gibi maç izlemeye gittik, dost kaldık diyelim, seviyeyi sen belirlersin, qyakcı olarak kendin belirlemişsin, kimse sana ilk geldiğinde çayı demle veya cay getir diyemez. Veya diyebilir 😁