Hocalarım merhaba lise stajı yapıyorum. Çay getir , bulaşıkları yıka , paspas at vb. Adamlar keyfi işlerini de bana yaptırıyor. Tamam eyvallah bölümümle ilgili şeylerde yapıyorum. 3 ay geçti staja başlayalı sanki zaman geçmiyor gibi. Virüs zamanında 2 sene sanki 1 ay gibi geçip gitti. Sizinde böyle staj anınız var mı ? İnsanın zoruna gidiyor. Yaş 17