bersanbicer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Makine stajı yaptım ben de dostum ama notlarını maalesef oradaki çalışan usta, mühendis vs. belirliyor o yüzden dişini sık ve stajını yapmaya devam et, aynılarını ben de yaşadım Makine Mezunuyum lise stajımı 2019 yılında 9 ay boyunca kimin ne olduğu belirsiz bir fabrikada yaptım, çok zordu, çok pis insanlar da vardı ama geçti, hayatı öğreniyormuşsun gibi düşün, orada kalıcı değilsin.
Zama geçirmek için hobi edineyim diyorum abi ne yapsam olmuyor. Balık merakım var şöyle bı karara vardım. Düzenli olarak her hafta balığa çıkmayı planlıyorum