bersanbicer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olabilir hocam kafanız dağılır, ama size tavsiye oradaki olaylardan zevk almaya bakın çay getir dediklerinde kendinize de çay koyun vs. vs. Ben mesela hep kahve almaya giderdim, kendime de alırdım, makara sohbet, sularına gittim notlarım 100 girildi onur belgesi aldım ama hepsine de içten içe gıcık oluyordum staj bitince hepsini engelledim her yerden
Abi sağolsunlar hepsi çok iyi insanlar ama gidesim gelmiyor. Her dediğini yapıyorum. Dediğin gibi. Staj bittiği gün 1 saniye durmam o derece