• 09-10-2021, 11:16:18
    #10
    Bir de dünya genelinde paralar hep büyük şirketlere akıyor, döngü sağlanamıyor. Zengin daha çok zengin oluyor.
  • 09-10-2021, 11:17:30
    #11
    Jeal0usy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yağ fiyatları grafiği varsa durumu anlatmaya yeterli olur herhalde Okullar açıldı, her şey zamlandı, kış geldi, doğalgaz başlar, kiralar arttı, o arttı bu arttı ama maaşlar aynı, yılbaşından sonra gözü boyanan insanlar bir ara alışveriş yapmaya başlarlar, piyasa canlanır, yılın bu zamanları hep böyle birkaç senedir. O yüzden zaten en çok indirim yapılan zamanlara girdik.
    indirimde işe yaramıyor hocam. Geçen hafta kaynak kitap almam lazımdı normalde benim kendi işimde kâr payım 100tl idi ama 20tl ye inecek kadar indirim yaptım değişen bişey olmadı
  • 09-10-2021, 11:18:08
    #12
    Geokomplo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir de dünya genelinde paralar hep büyük şirketlere akıyor, döngü sağlanamıyor. Zengin daha çok zengin oluyor.
    fakir gene fakir
  • 09-10-2021, 11:21:17
    #13
    Pay
    Üyeliği durduruldu
    Düzelicez inşallah
  • 09-10-2021, 11:27:13
    #14
    igtr.net
    doalr 9 u buldu çünkü millet kazanıyor ama dolara göre kaybediyor her şeyde dolarla alınıyor
  • 09-10-2021, 11:28:50
    #15
    Pay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düzelicez inşallah
    Geleceğe bakıldığında gelişen ve de değişen teknoloji ve de insanlarda ki aç gözlülük, umursamamak, kendi evini kötüleyenleri (Ve aslında bunun farkında olup daha fazla kazanç uğruna geleceği bitirenler DÜNYAMIZ)

    Her şey inanın bana çok ama çok daha kötü olacak. Zaten çok sürmeyecektir. 3. Dünya Savaşı yakındır.

    Keşke düzelse, insanlar para yerine yardımı tercih etse, paylaşmayı. Ama imkansız. İnsan Tamahkârdır.
  • 09-10-2021, 11:29:04
    #16
    Paramızın değeri yerler altında Afrika ülkelerinden farkımız kalmadı ama bu durum bizim insanlara haktır
  • 09-10-2021, 11:29:54
    #17
    Ekonomimiz çok iyi. Kimse suçu atmasın. Suç sadece ve sadece bizde. Biz böyle isek sebebi de biziz.
  • 09-10-2021, 11:32:05
    #18
    Zamlar almış başını gidiyor hocam. İnsanlar 3 kuruşun hesabını yaparken, şu an 0,03 kurulun hesabını yapıyor haklı olarak.
    Hepimizin sorunu bu. Maaşlar aynı kalırken, zamlar üst üste.
    Porsiyonları kısıyoruz haliyle.