Zamlar almış başını gidiyor hocam. İnsanlar 3 kuruşun hesabını yaparken, şu an 0,03 kurulun hesabını yapıyor haklı olarak.
Hepimizin sorunu bu. Maaşlar aynı kalırken, zamlar üst üste.
Porsiyonları kısıyoruz haliyle.