Yağ fiyatları grafiği varsa durumu anlatmaya yeterli olur herhalde

Okullar açıldı, her şey zamlandı, kış geldi, doğalgaz başlar, kiralar arttı, o arttı bu arttı ama maaşlar aynı, yılbaşından sonra gözü boyanan insanlar bir ara alışveriş yapmaya başlarlar, piyasa canlanır, yılın bu zamanları hep böyle birkaç senedir. O yüzden zaten en çok indirim yapılan zamanlara girdik.
indirimde işe yaramıyor hocam. Geçen hafta kaynak kitap almam lazımdı normalde benim kendi işimde kâr payım 100tl idi ama 20tl ye inecek kadar indirim yaptım değişen bişey olmadı