Geleceğe bakıldığında gelişen ve de değişen teknoloji ve de insanlarda ki aç gözlülük, umursamamak, kendi evini kötüleyenleri (Ve aslında bunun farkında olup daha fazla kazanç uğruna geleceği bitirenler DÜNYAMIZ)
Her şey inanın bana çok ama çok daha kötü olacak. Zaten çok sürmeyecektir. 3. Dünya Savaşı yakındır.
Keşke düzelse, insanlar para yerine yardımı tercih etse, paylaşmayı. Ama imkansız. İnsan Tamahkârdır.