HaberReport adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Piyasalar Neden Böyle Hareketsiz ?
42
●1.155
- 09-10-2021, 14:40:38Şükür benim durumum iyi, durumum nispeten diğer insanlara göre iyi diyede gözlerim "aptal" diye nitelendirdiğiniz ülkenin yarısına tekabul eden 3000₺ ile çalışan insanları görmemezlik yapmıyor. Allah size insanlık nasip etsin. Bom boş ve up uzun bir yazı yamışsınız. Sizinle daha muhattap olmuyorum. Hatta üstüne engelledim yani. EGONOMİ ÇOH EYİ YEĞENİM
- 09-10-2021, 14:47:57Kriz derinleşiyor. Bazı arkadaşlara henüz uğramamış olabilir ama eninde sonunda herkese uğrayacak.
Beceriksiz hükümet ülkeyi bitirmek için yemin etmiş gibi hamlelere devam ettiği sürece sıranın size de gelmesi çok uzak değil.
En büyük sorunumuz istikrarsızlık. İstikrar olmadan düzen olmaz. Hep söylerim Dolar 10 tl olsun ama sabit kalsın ne 1 kuruş artsın ne 1 kuruş düşsün
böylelikle insanlar bir istikrara kavuşur buna göre hareket eder ama bir günde 10-20 kuruş artıyor düşüyor tam biri kaos var böyle olunca kimsede istikrar yok.
yarın ambargo falan yeyip venezuella gibi olmayacağımızın hiç bir garantisi yok tomar tomar parayı 1 tuvalet kağıdına verebiliriz abartmıyorum bu konuyu. - 09-10-2021, 15:52:54Bunca olan durum karşısında kayda değer sebep bulamıyorsanız eğer hocam ticaret belki de size göre değildir. Sonuçta herkes ticaret yapacak değil bu ülkenin okul okuyan ve sadece memurluk görevini yerine getirecek insanlara da ihtiyacı var.
Şaka gibisiniz kayda değer sebep bulamamış - 09-10-2021, 19:17:20Üyeliği durduruldudolar 10 lira euro 10 lira 1 litre benzin 10 lira 1 paket sigara 20 lira oldugunda ülkenin kalkındığını zanneden bir nesile denk geldik olayın özeti budur
- 10-10-2021, 00:15:35Gayet normal değil mi sektörlerin etkilenmesi? Diyelim ki elinizde toplu para var şuan ki piyasada yatırım yapar mıydınız? 1-1,5 yıl sonra seçim var ne olacağı belli değil, pande mi var 2 gün sonra kapatılır mı belli değil, dolar sürekli artıyor ne olacağı belli değil, sizce bu piyasada yatırım veya yeni bir işe girişilir mi
Benim param olsa ve kredi çekçek olsam düşeş olmayan bir işe veya garanti olmayan bir işe hayatta şu piyasada girmezdim. Ortalığın durulmasını veya yani fırsatlar için beklerdim. Şuan fark ettiniz mi bilmiyorum ama inşaat için yeni projede yok piyasada. Müteahhitler bile beklemede gerisini sen düşün
Yani diyeceğim şu ki; bu piyasada tüm sektörlerin durgun olması gayet normal.