Kriz derinleşiyor. Bazı arkadaşlara henüz uğramamış olabilir ama eninde sonunda herkese uğrayacak.
Beceriksiz hükümet ülkeyi bitirmek için yemin etmiş gibi hamlelere devam ettiği sürece sıranın size de gelmesi çok uzak değil.
En büyük sorunumuz istikrarsızlık. İstikrar olmadan düzen olmaz. Hep söylerim Dolar 10 tl olsun ama sabit kalsın ne 1 kuruş artsın ne 1 kuruş düşsün
böylelikle insanlar bir istikrara kavuşur buna göre hareket eder ama bir günde 10-20 kuruş artıyor düşüyor tam biri kaos var böyle olunca kimsede istikrar yok.
yarın ambargo falan yeyip venezuella gibi olmayacağımızın hiç bir garantisi yok tomar tomar parayı 1 tuvalet kağıdına verebiliriz abartmıyorum bu konuyu.