Gayet normal değil mi sektörlerin etkilenmesi? Diyelim ki elinizde toplu para var şuan ki piyasada yatırım yapar mıydınız? 1-1,5 yıl sonra seçim var ne olacağı belli değil, pande mi var 2 gün sonra kapatılır mı belli değil, dolar sürekli artıyor ne olacağı belli değil, sizce bu piyasada yatırım veya yeni bir işe girişilir mi Benim param olsa ve kredi çekçek olsam düşeş olmayan bir işe veya garanti olmayan bir işe hayatta şu piyasada girmezdim. Ortalığın durulmasını veya yani fırsatlar için beklerdim. Şuan fark ettiniz mi bilmiyorum ama inşaat için yeni projede yok piyasada. Müteahhitler bile beklemede gerisini sen düşün Yani diyeceğim şu ki; bu piyasada tüm sektörlerin durgun olması gayet normal.