• 09-10-2021, 14:07:23
    #91
    KraLL54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu gereksiz gördüm bu yüzden de makara yaptım.
    Son günlerde sürekli şu kadar param var ne yapayım, bu kadar param var nasıl değerlendireyim tarzında konular açılıyor, en son 20 TL nasıl değerlendirilir diye bir konu açıldı artık yeter.
    Burası Webmaster platformu, yatırım platformu değil.
    20 TL'nin nasıl değerlendirileceğini ciddi ciddi açıklayan arkadaşlar olmuş onlara da ayrı güldüm.
    Ben bu foruma kayıt olduğumda lise öğrencisiydim, şuanda 27 yaşındayım.
    Üye olduğumuz ilk yıllarda harçlık çıkartmak için 5 TL'lik 10 TL'lik işler yapıyorduk, buradaki durum parayı küçümsemek değil.

    3 haftadır WordPress'de içerik düzenleme işi için kendimizi paraladık, karşı taraftan fiyat teklifi alıyoruz kabul ediyoruz kişi 1 hafta sonra verdiği teklifin karşılığını almasına rağmen işi bırakıyor.
    Kimse kusura bakmasın burası çocuk eğlendireceğimiz bir platform değil, milletin para verip aldığı hizmetleri ben bedavaya YouTube'da anlatıyorum, benim egom yok sen kendini boşuna parçalamışsın.
    Beni de engelli listene ekleyebilirsin, muhatap alabileceğim kalite de bir insan değilsin çünkü.
    Sen kimsin ki konuyu gereksiz ilan edebiliyorsun? Madem bu kadar derdin var ilk başta bu şekil de yazsaydın konuya. Kıvırmaktan belin kırılacak. Bu platform da ne yapılıp yapılmayacağına senin gibi 10 tane gelse karar veremez. Kimse senin ayarında veya senin kafanda olmak zorunda değil. Bu kadar derdin var ise bu konularda açarsın bir konu herkes gibi altına senin kafanda olanlar varsa yazar kaynatırsınız.

    Seni engelli listeme ekleyebilmem için öncelikle senin insan olman lazım. Senin kalitesizliğin ayrıca ortada zaten, öyle olmasa halen yağ gibi üste çıkmaya çalışmazsın. Sağa sola salça olmazsın. Sana yazacağım cümlelerin bundan sonraki level'ı ağır ithamlar olacaktır o yüzden konuyu burada kendi adıma kapatıyorum. Kendi kendine yazmaya devam edebilirsin.
  • 09-10-2021, 14:09:47
    #92
    KOZBA.NET
    StyleKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen kimsin ki konuyu gereksiz ilan edebiliyorsun? Madem bu kadar derdin var ilk başta bu şekil de yazsaydın konuya. Kıvırmaktan belin kırılacak. Bu platform da ne yapılıp yapılmayacağına senin gibi 10 tane gelse karar veremez. Kimse senin ayarında veya senin kafanda olmak zorunda değil. Bu kadar derdin var ise bu konularda açarsın bir konu herkes gibi altına senin kafanda olanlar varsa yazar kaynatırsınız.

    Seni engelli listeme ekleyebilmem için öncelikle senin insan olman lazım. Senin kalitesizliğin ayrıca ortada zaten, öyle olmasa halen yağ gibi üste çıkmaya çalışmazsın. Sağa sola salça olmazsın. Sana yazacağım cümlelerin bundan sonraki level'ı ağır ithamlar olacaktır o yüzden konuyu burada kendi adıma kapatıyorum. Kendi kendine yazmaya devam edebilirsin.
    Kıvırma falan gibi kelimeler kullanarak hali hazırda düşük olan seviyeni daha da düşürme.
    Sende bana karşı ağır ithamlar kullanacak bir kapasite göremiyorum, delikanlı isen kullan da görelim.
    Bu kadar seviyesiz yorumlar yazdıktan sonra konuyu kendi adıma kapatıyorum diyerek sıvışmaya da çalışma, kalıbının adamı ol.
  • 09-10-2021, 14:32:03
    #93
    Birçok yöntem ile yapılabilir.

    1. Letgo üzerinden ya da AliExpress üzerinden (eğer 20 TL'den az maliyet olursa) çok ucuz bir ürün bulup daha yüksek fiyata satabilirsiniz.
    2. Vasıf sahibi olduğunuz bir iş varsa (örneğin; boya, temizlik, tamir vb.) o alanda Google reklamı verebilirsiniz.
    3. Instagram üzerinden reklam vererek ve panelle anlaşarak takipçi vb. hizmetler satabilirsiniz.

    Riskli olan yöntemler de var. Bahis vb.

    Tamamen tercih sebebinize bağlı olarak ek iş gücü ile daha hızlı kazanç sağlayabilir/katlayabilirsiniz. Riskli yöntemlerde kaybedebilirsiniz de...
  • 09-10-2021, 14:33:10
    #94
  • 09-10-2021, 16:33:11
    #95
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ElinSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir adet yazılım hediye etmek istiyorum dostum sana belki 20 TL nin nasıl katlanacağını biraz da olsa göstermiş oluruz bazı insanlara.

    https://www.r10.net/script-satisi/27...-128338-a.html

    Buradaki yazılım lisansını sattığına dair bir konu açabilirsin satın alan kişiden ücretini Alman halinde kurulumunu yapıp teslim edeceğim.

    Bu konuyu açtığında fiyat olarak 200 TL veya üstü diyebilirsin ancak 354 TL yi geçmeni önermem ozaman satılmayabilirim.

    Satın alacak arkadaş lisans transfer ücreti gibi hiçbir ücret ödemeyecektir umarım bir nebzede olsa paranı katlamaya yardım edebilirim.
    Hocam Belki İlerde Bizede Hediye Edersiniz
  • 09-10-2021, 19:00:51
    #96
    Boş ve şeffaf bir şişeye koy ve üstüne iban yaz sikica kapat at denize...
    Kısmet deyip bekle...

    Yok dersen bim a101 şok migros vb yerlere gir 19.90 indirimi yakala satin al.
    50tl ye sat.

    Yok dersen şokta 1kg çiğ kofte 10 tl
    1 gobek marul
    1 adrt limon
    1 adrt tepsi evden
    Alip köfte sat 100tl olur

    Yok dersen durakta bekle
    Abi 20tl param var 20tl eksik eve döneceğim de 40tl olur.

    Yok dersen 2 koli su alıp kalabalık trafikte su satılır

    Yok dersen 20tl ye domain düşür 200tl ye sat

    Yok dersen pm at..
  • 09-10-2021, 19:46:11
    #97
    @residense; abi çok seçenek sunmuşsun valla beğendim. benim de bir ricam var acil para kazanmam lazım bu yolda harcayabileceğim para 5bin lira. ne yapsam 2 ay içinde ayda 2-3bin lira kazanmaya başlayabilirim? ayrıca 5-6 bin lira da busd da duruyor para coin işini ne yapsak bi yol gösteren olsa ona da açığım
  • 09-10-2021, 19:50:07
    #98
    mutahas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maalesef Hocam boş bir konu olmadı bana faydası çok dokundu. Yardımcı olmaya çalışan ve yardımcı olan herkese teşekkür ederim.
    bana bile faydası dokundu teşekkür ederim. ayrıca insan salim kafayla düşününce birileri bize size göre birisi boş bir konu açmış olabilir insandır hata yapar da biz siz bu boş konuda konu boş diye yırtınmak yerine dolu işlerimizle ilgilenmiyoruz diye düşünüyorum.(yanlış anlaşılmasın kimseyi eleştirmiyorum ben de bu şekilde çok kızmıştım birilerine vaktiyle )
  • 09-10-2021, 19:54:32
    #99
    residense adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boş ve şeffaf bir şişeye koy ve üstüne iban yaz sikica kapat at denize...
    Kısmet deyip bekle...

    Yok dersen bim a101 şok migros vb yerlere gir 19.90 indirimi yakala satin al.
    50tl ye sat.

    Yok dersen şokta 1kg çiğ kofte 10 tl
    1 gobek marul
    1 adrt limon
    1 adrt tepsi evden
    Alip köfte sat 100tl olur

    Yok dersen durakta bekle
    Abi 20tl param var 20tl eksik eve döneceğim de 40tl olur.

    Yok dersen 2 koli su alıp kalabalık trafikte su satılır

    Yok dersen 20tl ye domain düşür 200tl ye sat

    Yok dersen pm at..
    Hocam ağır ve alaycı sözlerle eleştiri yapmayın. Eğlenmek istesem bu katagoride konu açmazdım. Zaten bir yanlışlığı olsaydı moderatörler konuyu silerdi. Çok bilen çok yanılır.