• 09-10-2021, 10:52:06
    #82
    Ben zannetmiyorum ki arkadaşın durumu kötü olsun sadece 20 TL nasıl katlanır demiş konu nerelere uzamış gitmiş.
  • 09-10-2021, 11:04:11
    #83
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    - Domain alabilirsiniz sonra açık arttırmada veya normal olarak satar kar elde edersiniz.
    - R10 dışı platformlara üyelik satabilirsiniz burdan alıp.
    - Biraz garip evet ama Toptan mağazalardan ucuza su veya normal ürün alıp satabilirsiniz (nerde olacağı size kalmış, köyde iseniz çocuklara olabilir.)


    Daha çok şey vardır ancak aklıma gelmiyor. Ayrıca 20 TL veya 1000 TL için konu açanlar ile dalga geçenler en fazla Milyonlar ile oynuyor sizden üstün milyarlar ile oynayanlar için sizler küçüksünüz onlardan üstün milyarları çöpe atanlar çerez parası sayanlar var ve bu böyle gider o yüzden hepimiz şuan burdayız ve çabalıyoruz.
  • 09-10-2021, 11:05:12
    #84
    KOZBA.NET
    StyleKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yerinde olsam tüm dalga geçenleri report ederdim, sonuçta geyik yapmak için konu açmamış arkadaş. Nerede işsiz, güçsüz avel var konuyla dalga geçmeye buraya yığılmış, biri kalkar katlanmış para resmi atar, biri sigara al der vb. vs.

    Arkadaş diğer konularından gördüğüm kadarı ile fiziksel engelli, ne olduğunu bilmeden etmeden yani ayıptır.
    Boş bir konu açılmış, bizde bunu eleştirmişiz, biz işsiz güçsüz olduk arkadaş iş sahibi mi oldu şimdi?
    Az ötede kas duyarını.
  • 09-10-2021, 11:52:19
    #85
    domain açık artırmadan ucuz domain yakalamaya çalış 1-5 tl teklif ver
    instagram ucuz fake hesap vs. al kas daha yükseğine sat

    bu ikisiyle katlanıyor ama biraz uğraşmak lazım ben ilk girdiğimde bu işleri yapıyordum birde o zamanlar kanva vs. vardı ama şimdi öldü
  • 09-10-2021, 11:54:43
    #86
    KraLL54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boş bir konu açılmış, bizde bunu eleştirmişiz, biz işsiz güçsüz olduk arkadaş iş sahibi mi oldu şimdi?
    Az ötede kas duyarını.
    Maalesef Hocam boş bir konu olmadı bana faydası çok dokundu. Yardımcı olmaya çalışan ve yardımcı olan herkese teşekkür ederim.
  • 09-10-2021, 12:08:39
    #87
    mutahas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    20 tl elime geçti bunu faydalı şekilde kullanıp katlamak istiyorum ne yapabilirim ? Akıl almak istedim sizlerden.
    Çabuk olmaz ama uzun vadede katlayabilirsiniz.

    Yöntem1;
    1-1 adet domain alıyoruz ucuz uzantılardan 0,99 dolar olanlardan (kalan 11 tl)
    2- Blosgpot blog oluşturuyoruz.
    3-Domaini yönlendiriyoruz
    4-Özgün güzel makaleler giriyoruz.
    5- Adsense onay bekliyoruz..
    (4 ve 5 madde ile ilgili r10da çok fazla konular var onları okuyoruz yardımcı olan arkadaşlardan yardım alıyoruz )
    6- Adsense onaylandı domain onaylandı diyelim
    7- yandex mailler açıyoruz. Bu mail adresleriyle twitter,pinterest gibi hesap/hesaplar açıyoruz
    8-Az çok twitter ve pinterest hakkında bilgiler ediniyoruz (Forumda güzel konular vardır)
    9- twitter ve pinterestten hit çekmeye çalışıyoruz.
    10- uzun vadede 20 tl oluyor 300-500 tl belki daha fazla.


    Masraf: sadece 9 tl

    Kalan 11 tl ile marketten bir şeyler alıp yiyebiliriz.

    Yöntem2
    Turizm bölgesinde yaşıyorsanuz Yazın yapacaksanız 20 tl alabildiğimiz kadar küçük su alıyoruz. Suları buzlağa koyup buz olduktan sonra deniz kenarında satışını yapıyoruz. 1 tl alınan su 2 tl gibi. Bu yöntem kısa vadede güzel kazandırır.
  • 09-10-2021, 12:31:59
    #88
    Sefer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çabuk olmaz ama uzun vadede katlayabilirsiniz.

    Yöntem1;
    1-1 adet domain alıyoruz ucuz uzantılardan 0,99 dolar olanlardan (kalan 11 tl)
    2- Blosgpot blog oluşturuyoruz.
    3-Domaini yönlendiriyoruz
    4-Özgün güzel makaleler giriyoruz.
    5- Adsense onay bekliyoruz..
    (4 ve 5 madde ile ilgili r10da çok fazla konular var onları okuyoruz yardımcı olan arkadaşlardan yardım alıyoruz )
    6- Adsense onaylandı domain onaylandı diyelim
    7- yandex mailler açıyoruz. Bu mail adresleriyle twitter,pinterest gibi hesap/hesaplar açıyoruz
    8-Az çok twitter ve pinterest hakkında bilgiler ediniyoruz (Forumda güzel konular vardır)
    9- twitter ve pinterestten hit çekmeye çalışıyoruz.
    10- uzun vadede 20 tl oluyor 300-500 tl belki daha fazla.


    Masraf: sadece 9 tl

    Kalan 11 tl ile marketten bir şeyler alıp yiyebiliriz.

    Yöntem2
    Turizm bölgesinde yaşıyorsanuz Yazın yapacaksanız 20 tl alabildiğimiz kadar küçük su alıyoruz. Suları buzlağa koyup buz olduktan sonra deniz kenarında satışını yapıyoruz. 1 tl alınan su 2 tl gibi. Bu yöntem kısa vadede güzel kazandırır.
    Sanırım konuda en yararlı yorumlardan birisi olmuş. Tebrikler
  • 09-10-2021, 13:32:09
    #89
    KraLL54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boş bir konu açılmış, bizde bunu eleştirmişiz, biz işsiz güçsüz olduk arkadaş iş sahibi mi oldu şimdi?
    Az ötede kas duyarını.
    "Konu Maxi Geyik'de de değil anlayamadım." Madem boş bir konu ve eleştirmişsiniz niye ilk mesajın anlayamadım yönünde? Ben sana söyleyim senin kafan baştan Maxi Geyik kafası olduğu için kendince kaynatmaya çalışıyorsun, senin kafandaki insanların bu konularda anlayışlı olması veya anlaması imkansız.

    Tepki görünce kendince saçma sapan savunma yapmaya yeltenip, millete duyar kasma vb. gibi ithamlarda bulunuyorsun, sıvama bari. Burada duyar kasmaya ihtiyacı olan kimse yok senin dışında emin ol, bak ilk mesajın gayet iyi beğenilmiş amacına ulaşmışsın. Şimdi sen gidip az ötede egonla baş başa keyif sür boşver bu konuları.
  • 09-10-2021, 13:41:38
    #90
    KOZBA.NET
    StyleKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "Konu Maxi Geyik'de de değil anlayamadım." Madem boş bir konu ve eleştirmişsiniz niye ilk mesajın anlayamadım yönünde? Ben sana söyleyim senin kafan baştan Maxi Geyik kafası olduğu için kendince kaynatmaya çalışıyorsun, senin kafandaki insanların bu konularda anlayışlı olması veya anlaması imkansız.

    Tepki görünce kendince saçma sapan savunma yapmaya yeltenip, millete duyar kasma vb. gibi ithamlarda bulunuyorsun, sıvama bari. Burada duyar kasmaya ihtiyacı olan kimse yok senin dışında emin ol, bak ilk mesajın gayet iyi beğenilmiş amacına ulaşmışsın. Şimdi sen gidip az ötede egonla baş başa keyif sür boşver bu konuları.
    Konuyu gereksiz gördüm bu yüzden de makara yaptım.
    Son günlerde sürekli şu kadar param var ne yapayım, bu kadar param var nasıl değerlendireyim tarzında konular açılıyor, en son 20 TL nasıl değerlendirilir diye bir konu açıldı artık yeter.
    Burası Webmaster platformu, yatırım platformu değil.
    20 TL'nin nasıl değerlendirileceğini ciddi ciddi açıklayan arkadaşlar olmuş onlara da ayrı güldüm.
    Ben bu foruma kayıt olduğumda lise öğrencisiydim, şuanda 27 yaşındayım.
    Üye olduğumuz ilk yıllarda harçlık çıkartmak için 5 TL'lik 10 TL'lik işler yapıyorduk, buradaki durum parayı küçümsemek değil.

    3 haftadır WordPress'de içerik düzenleme işi için kendimizi paraladık, karşı taraftan fiyat teklifi alıyoruz kabul ediyoruz kişi 1 hafta sonra verdiği teklifin karşılığını almasına rağmen işi bırakıyor.
    Kimse kusura bakmasın burası çocuk eğlendireceğimiz bir platform değil, milletin para verip aldığı hizmetleri ben bedavaya YouTube'da anlatıyorum, benim egom yok sen kendini boşuna parçalamışsın.
    Beni de engelli listene ekleyebilirsin, muhatap alabileceğim kalite de bir insan değilsin çünkü.