• 09-10-2021, 00:56:49
    #37
    bir sonraki mesajımda arkadaşa bir teklifim oldu, eğer kabul ederse başka arkadaşlarında katılmasını bekliyorum
    ElinSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani haklısın hocam çok küçük bir miktar birçok insan İçin ama para gerçekten göreceli bir kavram.
    20 TL bizim sizin ve forumdaki birçok insan İçin hiçbir anlam ifade etmiyor olabilir, ancak böyle bir konu açtığına göre muhtemelen onun İçin önemli.
    Bununla doğru orantılı olarak da o parayı 50 TL yapsa bile belkide bizim 3 5 bin TL kazandığımız hazdan daha gurur verici gelecektir ona

    ve o 20 TL gerçekten hayatına yön bile verebilir şaka gibi gelebilir ama
    20 TL olur 100 TL 100 Olur 300TL 300 olur 1000 TL
    Yani paranın miktarından çok doğru işi seçmek ve doğru müşteriye hitap edebilmek çok önemli.
  • 09-10-2021, 00:58:17
    #38
    ElinSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani haklısın hocam çok küçük bir miktar birçok insan İçin ama para gerçekten göreceli bir kavram.
    20 TL bizim sizin ve forumdaki birçok insan İçin hiçbir anlam ifade etmiyor olabilir, ancak böyle bir konu açtığına göre muhtemelen onun İçin önemli.
    Bununla doğru orantılı olarak da o parayı 50 TL yapsa bile belkide bizim 3 5 bin TL kazandığımız hazdan daha gurur verici gelecektir ona

    ve o 20 TL gerçekten hayatına yön bile verebilir şaka gibi gelebilir ama
    20 TL olur 100 TL 100 Olur 300TL 300 olur 1000 TL
    Yani paranın miktarından çok doğru işi seçmek ve doğru müşteriye hitap edebilmek çok önemli.
    Gece gece kalbim çok kırıldı neyse ki az da olsa anlayanlar çıktı. Burası miZah forumu değil ki eğlenme amacı ile böyle bir konu açayım.
  • 09-10-2021, 00:59:33
    #39
    Bir adet yazılım hediye etmek istiyorum dostum sana belki 20 TL nin nasıl katlanacağını biraz da olsa göstermiş oluruz bazı insanlara.

    https://www.r10.net/script-satisi/27...-128338-a.html

    Buradaki yazılım lisansını sattığına dair bir konu açabilirsin satın alan kişiden ücretini Alman halinde kurulumunu yapıp teslim edeceğim.

    Bu konuyu açtığında fiyat olarak 200 TL veya üstü diyebilirsin ancak 354 TL yi geçmeni önermem ozaman satılmayabilirim.

    Satın alacak arkadaş lisans transfer ücreti gibi hiçbir ücret ödemeyecektir umarım bir nebzede olsa paranı katlamaya yardım edebilirim.
  • 09-10-2021, 01:00:14
    #40
    tamam ben ciddiyim ibanı bekliyorum
    mutahas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu şaka değildi. Yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim. Amacım kötü değildi. Fikir almak fikirsizlikten önce gelir.
  • 09-10-2021, 01:00:57
    #41
    ant07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir sonraki mesajımda arkadaşa bir teklifim oldu, eğer kabul ederse başka arkadaşlarında katılmasını bekliyorum
    Hocam ben yardıma muhtaç değilim. Burası da hayır kurumu değil. Sadece dalga geçilmesi yerine fikir almak istedim. Böyle cevaplar geleceğini beklemezdim. Farklı bir hayalim vardı.
  • 09-10-2021, 01:03:09
    #42
    ElinSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir adet yazılım hediye etmek istiyorum dostum sana belki 20 TL nin nasıl katlanacağını biraz da olsa göstermiş oluruz bazı insanlara.

    https://www.r10.net/script-satisi/27...-128338-a.html

    Buradaki yazılım lisansını sattığına dair bir konu açabilirsin satın alan kişiden ücretini Alman halinde kurulumunu yapıp teslim edeceğim.

    Bu konuyu açtığında fiyat olarak 200 TL veya üstü diyebilirsin ancak 354 TL yi geçmeni önermem ozaman satılmayabilirim.

    Satın alacak arkadaş lisans transfer ücreti gibi hiçbir ücret ödemeyecektir umarım bir nebzede olsa paranı katlamaya yardım edebilirim.
    Hocam telefonum biraz kasıyor daha rahat iletişim yolu wp gibi sunabilir misiniz ?
  • 09-10-2021, 01:04:35
    #43
    Yeter ki niyetin temiz olsun umarım ki kimsecikler gördüğünden yoksun kalmasın!..

    Gelelim benim tavsiyeme benden alacağın 4 tane micro şarj kablosu alıp kargo dâhil gönderirim sıfır kapalı kutusunda. ve sende ki 20 liradan bende iki tane ekmek parası kazanacam. çevrene 10 ar liradan satarsın 20 liran olur sana 40 daha sonra bu kırk liraya 3 tane lansman kılıf gönderirim ( bu ticaretten de 8 ekmek parası kazandım) tanesini 30-45 hatta Apple modellerini 50+ üzeri fiyata yine çevrene satarsın paranı artırırsın..

    Yani 20 TL üzerinden başladığımız serüvende bana toplamda 10 ekmek parası 20 TL kazandırdın) senin paranı ben aldım.affola)

    Bu arada 20 TL'ye dükkanıma gelene 8 tane şarj kablosu vermekteyim üzerinden de hatta kazancım da oluyor demek ki 20 TL yi küçümsemek gerekmiş.
  • 09-10-2021, 01:04:58
    #44
    Üyeliği durduruldu
    İlk görev sitemin scriptini 20₺ ye alıp, 15₺ ye 150₺lik ödemeli Facebook reklamı çıkmıştım. Totalde herşey bana 68₺ ye mal olmuştu. Ve o ay 4000 ₺ civarı para kazanmıştım. O yüzden parayı küçümsememek lazımmış.
  • 09-10-2021, 01:05:37
    #45
    mutahas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam telefonum biraz kasıyor daha rahat iletişim yolu wp gibi sunabilir misiniz ?
    Tabii ki buyrun
    05423300807