Bir adet yazılım hediye etmek istiyorum dostum sana belki 20 TL nin nasıl katlanacağını biraz da olsa göstermiş oluruz bazı insanlara.

https://www.r10.net/script-satisi/27...-128338-a.html

Buradaki yazılım lisansını sattığına dair bir konu açabilirsin satın alan kişiden ücretini Alman halinde kurulumunu yapıp teslim edeceğim.

Bu konuyu açtığında fiyat olarak 200 TL veya üstü diyebilirsin ancak 354 TL yi geçmeni önermem ozaman satılmayabilirim.

Satın alacak arkadaş lisans transfer ücreti gibi hiçbir ücret ödemeyecektir umarım bir nebzede olsa paranı katlamaya yardım edebilirim.