• 09-10-2021, 01:28:56
    #55
    StyleKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen boşver şimdi konunun nereye geldiğini bak bir sürü iş kapısı açıldı, emeğinle kazanacaksın bunda bir sıkıntı yok ki. Her şerde bir hayır vardır yani, geriye kalanı boşver. İş kapısı arayalan arkadaşlara kulak ver sen gerisini salla.
    Bu kapıyı açan herkese teşekkür ederim İnan’ın açılan her kapıyı kapatmamakta gayret göstermek isterim.
  • 09-10-2021, 01:35:14
    #56
    mutahas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    20 tl elime geçti bunu faydalı şekilde kullanıp katlamak istiyorum ne yapabilirim ? Akıl almak istedim sizlerden.
    Benden 2 adet edu mail alıp yüzlerce liraya çıkarabilirsin 20 liranı.
  • 09-10-2021, 01:37:09
    #57
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ortadan ikiye katlayıp cebinize koyabilirsiniz
    MizaH mı yaptın şimdi sen ? "Mizah, hayatın güldürücü yönünü ortaya çıkaran sanat türüdür." ben şahsen gülmedim azıcık dalga geçmek yerine adama fikir verseydin bir nebze de olsa kalbi kırılmazdı fikir edinirdi çok boş insan var forumda...
  • 09-10-2021, 01:42:27
    #58
    ymazmustafa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    MizaH mı yaptın şimdi sen ? "Mizah, hayatın güldürücü yönünü ortaya çıkaran sanat türüdür." ben şahsen gülmedim azıcık dalga geçmek yerine adama fikir verseydin bir nebze de olsa kalbi kırılmazdı fikir edinirdi çok boş insan var forumda...
    Bu dalga geçenler hep 20 TL ile birşey olmayacağını sanan ve genelde hiçbirşey başaramayan insanlar aslında.
    Parayı kullanmayı bildiğinizde öyle şeyler olur ki küçük miktarlardan gerçekten şaşırırsınız ama gelde anlat.
  • 09-10-2021, 01:43:45
    #59
    iyisite.NET
    mutahas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış anlaşıldım ben kedimi acındırma derdinde değilim sadece nasıl yaparım konusunda soru sordum konunun geldiği nokta bu. Ben bu konuyu yazarken böyle hayal etmemiştim. Kusuruma bakmayın. Bazen olumlu düşünmek olumsuzlukların önüne geçmiyormuş demek ki
    Merhaba sevgili kardeşim, burada ki tek sıkıntı nedir biliyor musun ?
    Elbette 20 TL`yi nasıl katlayabilirim diye sorabilirsin.
    Lakin, elime 20 TL geçti. B unu nasıl katlayabilirim diye bir konu olunca, bence o yüzden böyle cevaplar aldın. ( Forum da bir kitle var ki, her şeyi dalgaya alıyorlar, onları hiç söylemiyorum zaten )

    Örneğin bu konu şöyle olsaydı.

    "Haydi arkadaşlar küçük bir beyin fırtınası yapalım. 20 lira ile ne yaparak bu parayı 2x 5x 10x 100x vs. vs. yapabiliriz"

    gibi olsaydı bence daha farklı yorumlar alırdın, ki bir çok arkadaşımız da bu konuyu öyle düşünerek gayet güzel yorumlar da ve tavsiyeler de bulunmuşlar.

    Dediğim gibi "elime 20 tl geçti" ibaresi biraz garipseniyor.

    Zira bir çok insan bazen 1 koli yumurta alacak parası dahi olamıyor, bunları yaşamayan yoktur.

    Konuya dönecek olursam, çok güzel fikirler ve tavsiyeler var. Bunları değerlendirmeni tavsiye ederim.

    Selam ile.
  • 09-10-2021, 01:47:22
    #60
    Bence ilgi alanlarını keşfedip bir kitap alıp okuyabilirsin. Katlamak illa maddi olmak zorunda değil zira dijital çağın en iyi yatırımı zihin dünyasına yapılan yatırımdır kesinlikle…
  • 09-10-2021, 01:49:09
    #61
    Üyeliği durduruldu
    ElinSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu dalga geçenler hep 20 TL ile birşey olmayacağını sanan ve genelde hiçbirşey başaramayan insanlar aslında.
    Parayı kullanmayı bildiğinizde öyle şeyler olur ki küçük miktarlardan gerçekten şaşırırsınız ama gelde anlat.
    Çok haklısınız hocam bunlar anca yerinde sayarlar boş verin gece gece mesajlara sinir oldum zaten hayırlı geceler.
  • 09-10-2021, 02:05:22
    #62
    Kurumsal Üye
    eski tarihli instagram satışlarına ilk olarak 20 tl ile başlamıştım al sat ile sonra ilk başlardaki düşüncem şu yöndeydi ulan dedim 3-5 tl veriyor millet 2 tl kar koyup satıyoruz ne anlamı var bu para birikmez falan filen, ondan sonra bir baktım adam geliyor 30 hesap istiyor ee 2 tl den 60 tl bırakıyor. böyle böyle kendimi geliştirdim. sonra bot almaya param bile yoktu. gittim bot yazdırdım. elimle tek tek hesapları bulup açıp satmaya çalışıyordum yetmediği yerlerde de gidip başkasından alıp kar koyup satıyordum. yani ufak rakamlar hiçbir zaman küçümsenebilecek şeyler değil. eğer gerçekten çalışma prensibi azim ve güven varsa herşey halloluyor. ben şuan hem üniversite sınavıma hazırlanıyorum. hem de üniversite için bir birikim elde ediyorum. ilk silver üyelik aldım idare ettim 1 hafta ondan sonra dedim böyle olmaz 1 aylık platin üyelik aldım. sonra tekrardan 6 aylık platin üyelik aldım. yani eğer gerçekten küçümseme davranışımı devam ettirebilseydim, şuan benim hiçbir kazancım yok ve kendi hali halimde boş boş geziyor olacaktım. şuan ise mesela üniversite sınavım dolayısıyla aklımda olan işlerden uzak durmak zorunda kalıyorum. uğraş veremiyorum bunun yerine başka bir arkadaştan alıp diğerine satıyorum. sizde farklı farklı hesaplar alıp ufak tefek karlar koyarak işe koyulabilirsiniz. bunları benden hesap alın veya herhangi birşey için söylemiyorum sadece size bir örnek olması açısından ilettim. dalga geçen arkadaşlara da fazla takılmayın. benle de böyle dalga geçiyordu çevrem ne olacak o paradan la diye. şimdi tıpış tıpış yaptığım işi yapmaya çalışıyorlar ama hiçbirine gidip öğretmem öğretsem dahi yapamazlar. uzun lafın kısası hiç birşey küçümsenmemeli ve herşey çalışma azimdir. hayırlı forumlar herkese.
  • 09-10-2021, 02:11:16
    #63
    bu konudan sonra otomatik katlanan 20 tl ye sahip oldunuz. umarım katlarsınız hocam. hatta katlamış olmanız bile bi ihtimal.