eski tarihli instagram satışlarına ilk olarak 20 tl ile başlamıştım al sat ile sonra ilk başlardaki düşüncem şu yöndeydi ulan dedim 3-5 tl veriyor millet 2 tl kar koyup satıyoruz ne anlamı var bu para birikmez falan filen, ondan sonra bir baktım adam geliyor 30 hesap istiyor ee 2 tl den 60 tl bırakıyor. böyle böyle kendimi geliştirdim. sonra bot almaya param bile yoktu. gittim bot yazdırdım. elimle tek tek hesapları bulup açıp satmaya çalışıyordum yetmediği yerlerde de gidip başkasından alıp kar koyup satıyordum. yani ufak rakamlar hiçbir zaman küçümsenebilecek şeyler değil. eğer gerçekten çalışma prensibi azim ve güven varsa herşey halloluyor. ben şuan hem üniversite sınavıma hazırlanıyorum. hem de üniversite için bir birikim elde ediyorum. ilk silver üyelik aldım idare ettim 1 hafta ondan sonra dedim böyle olmaz 1 aylık platin üyelik aldım. sonra tekrardan 6 aylık platin üyelik aldım. yani eğer gerçekten küçümseme davranışımı devam ettirebilseydim, şuan benim hiçbir kazancım yok ve kendi hali halimde boş boş geziyor olacaktım. şuan ise mesela üniversite sınavım dolayısıyla aklımda olan işlerden uzak durmak zorunda kalıyorum. uğraş veremiyorum bunun yerine başka bir arkadaştan alıp diğerine satıyorum. sizde farklı farklı hesaplar alıp ufak tefek karlar koyarak işe koyulabilirsiniz. bunları benden hesap alın veya herhangi birşey için söylemiyorum sadece size bir örnek olması açısından ilettim. dalga geçen arkadaşlara da fazla takılmayın. benle de böyle dalga geçiyordu çevrem ne olacak o paradan la diye. şimdi tıpış tıpış yaptığım işi yapmaya çalışıyorlar ama hiçbirine gidip öğretmem öğretsem dahi yapamazlar.

uzun lafın kısası hiç birşey küçümsenmemeli ve herşey çalışma azimdir.

hayırlı forumlar herkese.