• 09-10-2021, 02:11:44
    #64
    Bu konuyu açmamda yardımda bulunan ve manevi destekte bulunan herkese teşekkürler;

    https://www.r10.net/account-lisans-i...post1081127433
  • 09-10-2021, 02:27:45
    #65
    20 çok hocam 10 olsa yapılır bir şeyler
  • 09-10-2021, 02:37:58
    #66
    Yazıklar olsun, elinize dilinize dursun, neden dalga geçiyorsunuz. Arkadaş gayet ciddi bir konu açmış
    Ben yıllar önce kimliğimi kaybetmiştim. Yeni kimlik çıkarmıştım. Kimlik cezası olan 30 lirayı denkleştirmek için kırk dereden su getirmiştim
    İnsan kimi zaman oluyor 1 liraya muhtaç kalıyor.

    Konu sahibi genç arkadaşım. Paribu'da hesap açarmısın. Sana bir miktar harçlık gönderirim. kendine birşeyler alırsın
    Paribu kripto sitesi.
    Paribuda hesap açtıktan sonra xrp cüzdanını özelden at bana
  • 09-10-2021, 03:30:38
    #67
    ElinSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu dalga geçenler hep 20 TL ile birşey olmayacağını sanan ve genelde hiçbirşey başaramayan insanlar aslında.
    Parayı kullanmayı bildiğinizde öyle şeyler olur ki küçük miktarlardan gerçekten şaşırırsınız ama gelde anlat.
    ymazmustafa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    MizaH mı yaptın şimdi sen ? "Mizah, hayatın güldürücü yönünü ortaya çıkaran sanat türüdür." ben şahsen gülmedim azıcık dalga geçmek yerine adama fikir verseydin bir nebze de olsa kalbi kırılmazdı fikir edinirdi çok boş insan var forumda...
    Bugün de günlük linç dozumuzu aldık çok şükür
  • 09-10-2021, 05:37:19
    #68
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sms-active ru acsmarket gibi sitelerden eski tarihli mail adreslerini ucuz fiyattan alıp r10 üzerinde 5-10 katına satabilirsin
  • 09-10-2021, 06:03:19
    #69
    r10'dan tinder hesabı al. Zengin birini bul
  • 09-10-2021, 06:04:25
    #70
    Gece gece gerçekten yüzüm güldü yorgunluk ve yoğunluğumun üstüne. Ne güzel insanlar var, unutmazsam inşallah kendilerini etiketleyip sizin adınıza ben de teşekkür edeceğim. Şuan çok cümle kuracak vaziyette değilim, Allah razı olsun onlardan gerçekten. Mecaz bile olsa, dünya böyleleri sayesinde dönebiliyor. Kötüyüm demek ne haddimize şükürler olsun her halimize...
    Tekrar inceleyip iletişim kuracağım, unutmamak adına mesaj bırakıyorum. Hayırlı geceleri-geceleriniz olsun.
  • 09-10-2021, 08:25:06
    #71
  • 09-10-2021, 09:18:58
    #72
    Üyeliği durduruldu
    mutahas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    20 tl elime geçti bunu faydalı şekilde kullanıp katlamak istiyorum ne yapabilirim ? Akıl almak istedim sizlerden.
    Sana bu yaşa kadar akıl lazım olmamış bundan sonrada olmaz.