Gece gece gerçekten yüzüm güldü yorgunluk ve yoğunluğumun üstüne. Ne güzel insanlar var, unutmazsam inşallah kendilerini etiketleyip sizin adınıza ben de teşekkür edeceğim. Şuan çok cümle kuracak vaziyette değilim, Allah razı olsun onlardan gerçekten. Mecaz bile olsa, dünya böyleleri sayesinde dönebiliyor. Kötüyüm demek ne haddimize şükürler olsun her halimize...
Tekrar inceleyip iletişim kuracağım, unutmamak adına mesaj bırakıyorum. Hayırlı geceleri-geceleriniz olsun.