Yeter ki niyetin temiz olsun umarım ki kimsecikler gördüğünden yoksun kalmasın!..
Gelelim benim tavsiyeme benden alacağın 4 tane micro şarj kablosu alıp kargo dâhil gönderirim sıfır kapalı kutusunda. ve sende ki 20 liradan bende iki tane ekmek parası kazanacam. çevrene 10 ar liradan satarsın 20 liran olur sana 40 daha sonra bu kırk liraya 3 tane lansman kılıf gönderirim ( bu ticaretten de 8 ekmek parası kazandım) tanesini 30-45 hatta Apple modellerini 50+ üzeri fiyata yine çevrene satarsın paranı artırırsın..
Yani 20 TL üzerinden başladığımız serüvende bana toplamda 10 ekmek parası 20 TL kazandırdın

) senin paranı ben aldım.affola

)
Bu arada 20 TL'ye dükkanıma gelene 8 tane şarj kablosu vermekteyim üzerinden de hatta kazancım da oluyor demek ki 20 TL yi küçümsemek gerekmiş.