KraLL54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Boş bir konu açılmış, bizde bunu eleştirmişiz, biz işsiz güçsüz olduk arkadaş iş sahibi mi oldu şimdi?
Az ötede kas duyarını.
"Konu Maxi Geyik'de de değil anlayamadım." Madem boş bir konu ve eleştirmişsiniz niye ilk mesajın anlayamadım yönünde? Ben sana söyleyim senin kafan baştan Maxi Geyik kafası olduğu için kendince kaynatmaya çalışıyorsun, senin kafandaki insanların bu konularda anlayışlı olması veya anlaması imkansız.

Tepki görünce kendince saçma sapan savunma yapmaya yeltenip, millete duyar kasma vb. gibi ithamlarda bulunuyorsun, sıvama bari. Burada duyar kasmaya ihtiyacı olan kimse yok senin dışında emin ol, bak ilk mesajın gayet iyi beğenilmiş amacına ulaşmışsın. Şimdi sen gidip az ötede egonla baş başa keyif sür boşver bu konuları.