Maalesef Hocam boş bir konu olmadı bana faydası çok dokundu. Yardımcı olmaya çalışan ve yardımcı olan herkese teşekkür ederim.
bana bile faydası dokundu teşekkür ederim. ayrıca insan salim kafayla düşününce birileri bize size göre birisi boş bir konu açmış olabilir insandır hata yapar da biz siz bu boş konuda konu boş diye yırtınmak yerine dolu işlerimizle ilgilenmiyoruz diye düşünüyorum.(yanlış anlaşılmasın kimseyi eleştirmiyorum ben de bu şekilde çok kızmıştım birilerine vaktiyle )