• 06-10-2021, 14:54:12
    #1
    Herkese merhaba,
    Dolap uygulamasında ilk satışım ve bir sorum var belki bilenleriniz vardır.
    130 tl lik ürün sattım kargo bana ait. Hesaba aktarılacak tutar 100 tl gözüküyor. Komisyon oranları %13 gözüküyor kesinti %30 oldu bilgisi olan biri yardımcı olursa sevinirim.
  • 06-10-2021, 14:58:53
    #2
    http://destek.dolap.com/tr/articles/...komisyon-orani

    aynen komisyon oranları o şekilde gözüküyor. Desteğe yazın neden böyle bi durum var diye
  • 06-10-2021, 15:00:06
    #3
    steelyasin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://destek.dolap.com/tr/articles/...komisyon-orani

    aynen komisyon oranları o şekilde gözüküyor. Desteğe yazın neden böyle bi durum var diye
    oraya da yazdım belki burda bilgisi olan tecrübeli arkadaşlar vardır diye burda da sormak istedim.
  • 06-10-2021, 15:01:02
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    dncy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkese merhaba,
    Dolap uygulamasında ilk satışım ve bir sorum var belki bilenleriniz vardır.
    130 tl lik ürün sattım kargo bana ait. Hesaba aktarılacak tutar 100 tl gözüküyor. Komisyon oranları %13 gözüküyor kesinti %30 oldu bilgisi olan biri yardımcı olursa sevinirim.
    Komisyon + kargo ücreti sizden kesiliyor. 100 TL olması normal
  • 06-10-2021, 15:02:54
    #5
    wm_xfreex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Komisyon + kargo ücreti sizden kesiliyor. 100 TL olması normal
    ozaman kargo da para ödemiyoruz kargo ücreti dolapdan alıyor, teşekkürler
  • 06-10-2021, 15:03:22
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    dncy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkese merhaba,
    Dolap uygulamasında ilk satışım ve bir sorum var belki bilenleriniz vardır.
    130 tl lik ürün sattım kargo bana ait. Hesaba aktarılacak tutar 100 tl gözüküyor. Komisyon oranları %13 gözüküyor kesinti %30 oldu bilgisi olan biri yardımcı olursa sevinirim.
    130x0.13=16.9 TL
    orta paket bir kargo 12 TL
    toplam : 28.9 TL

    Uygulamadan alacağın kod ile farklı bir bilgi veya ücret vermeden anlaşmalı kargodan gönderim yapabilirsin
  • 06-10-2021, 15:12:54
    #7
    dncy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ozaman kargo da para ödemiyoruz kargo ücreti dolapdan alıyor, teşekkürler
    Aynen öyle. Dolap uygulaması sana kargo kodu verecek.
  • 06-10-2021, 15:13:22
    #8
    Teşekkürler herkese