Herkese merhaba,
Dolap uygulamasında ilk satışım ve bir sorum var belki bilenleriniz vardır.
130 tl lik ürün sattım kargo bana ait. Hesaba aktarılacak tutar 100 tl gözüküyor. Komisyon oranları %13 gözüküyor kesinti %30 oldu bilgisi olan biri yardımcı olursa sevinirim.
Dolap komisyon hakkında
7
●97
- 06-10-2021, 14:58:53http://destek.dolap.com/tr/articles/...komisyon-orani
aynen komisyon oranları o şekilde gözüküyor. Desteğe yazın neden böyle bi durum var diye - 06-10-2021, 15:00:06oraya da yazdım belki burda bilgisi olan tecrübeli arkadaşlar vardır diye burda da sormak istedim.steelyasin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-10-2021, 15:01:02Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Komisyon + kargo ücreti sizden kesiliyor. 100 TL olması normaldncy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-10-2021, 15:02:54ozaman kargo da para ödemiyoruz kargo ücreti dolapdan alıyor, teşekkürlerwm_xfreex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-10-2021, 15:03:22Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.130x0.13=16.9 TLdncy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
orta paket bir kargo 12 TL
toplam : 28.9 TL
Uygulamadan alacağın kod ile farklı bir bilgi veya ücret vermeden anlaşmalı kargodan gönderim yapabilirsin - 06-10-2021, 15:12:54Aynen öyle. Dolap uygulaması sana kargo kodu verecek.dncy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle