steelyasin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://destek.dolap.com/tr/articles/...komisyon-orani

aynen komisyon oranları o şekilde gözüküyor. Desteğe yazın neden böyle bi durum var diye
oraya da yazdım belki burda bilgisi olan tecrübeli arkadaşlar vardır diye burda da sormak istedim.