Herkese merhaba,
Dolap uygulamasında ilk satışım ve bir sorum var belki bilenleriniz vardır.
130 tl lik ürün sattım kargo bana ait. Hesaba aktarılacak tutar 100 tl gözüküyor. Komisyon oranları %13 gözüküyor kesinti %30 oldu bilgisi olan biri yardımcı olursa sevinirim.