dncy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkese merhaba,
Dolap uygulamasında ilk satışım ve bir sorum var belki bilenleriniz vardır.
130 tl lik ürün sattım kargo bana ait. Hesaba aktarılacak tutar 100 tl gözüküyor. Komisyon oranları %13 gözüküyor kesinti %30 oldu bilgisi olan biri yardımcı olursa sevinirim.
Komisyon + kargo ücreti sizden kesiliyor. 100 TL olması normal