Herkese merhaba,
Dolap uygulamasında ilk satışım ve bir sorum var belki bilenleriniz vardır.
130 tl lik ürün sattım kargo bana ait. Hesaba aktarılacak tutar 100 tl gözüküyor. Komisyon oranları %13 gözüküyor kesinti %30 oldu bilgisi olan biri yardımcı olursa sevinirim.
130x0.13=16.9 TL
orta paket bir kargo 12 TL
toplam : 28.9 TL
Uygulamadan alacağın kod ile farklı bir bilgi veya ücret vermeden anlaşmalı kargodan gönderim yapabilirsin