wm_xfreex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Komisyon + kargo ücreti sizden kesiliyor. 100 TL olması normal
ozaman kargo da para ödemiyoruz kargo ücreti dolapdan alıyor, teşekkürler